neděle 17. listopadu 2013

Zahajovací výprava do Janové - vaše dojmy?

Ve dnech 15.-16.11. proběhla zahajovací výprava do Janové a všechny by jistě potěšilo, kdybyste se s námi podělily o vaše dojmy. Prosím, své názory napište do komentářů, pokud však nechcete, aby váš komentář četl kdokoli jiný než lidé z oddílu, máte možnost napsat do fb skupiny.

Budeme jen rády, když napíšete cokoli, co vás napadne, ať už pochvalu či výtku. A proč je to důležité? Abychom věděly, co příště zlepšit nebo naopak, co se vám tak moc líbilo, že by to stálo za zařazení do programu znovu.

A o čem přesně máte psát? O čemkoli, co vás napadne. Líbilo se vám v Janové nebo byste příště raději jely jinam? Co říkáte na program? Vyhovovalo vám, že jste se také podílely na programu? Chutnalo vám na výpravě? Chtěly byste jít spát dřív nebo vstávat později? Jste rády, že jsme jely jen na 2 dny nebo byste braly celý víkend? A další...

Prosím, opravdu tomu věnujte alespoň chvíli času, za každý váš příspěvek budeme nesmírně rády. A možná že za odměnu i zveřejním na rajčeti fotky! :)

1 komentář:

  1. Mně se tam líbilo a líbilo se mi i to, že se na programu nepodílely jen ženy, ale i ''členi'', takže prostě všichni. Na výpravě mi taky chutnalo a celkový dojem...jo, ta vypráva se mi líbila, ale brala bych i celý víkend a taky jsem byla ráda, že tam byla Paprsek, protože i když už tak úplně není členem našeho oddílu, tak je moc fajn, že tam byla a nestála jen stranou, ale hrála s náma všechny hry :)

    OdpovědětVymazat